Original title:
Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku
Translated title:
Evaluation of a marketing manager activities in a selected company
Authors:
KOŘÍNEK, Pavel Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je definování činností marketingového manažera, jejich zhodnocení a následné stanovení návrhu ke zlepšení v podniku Spojené kartáčovny. Tato společnost se zabývá především výrobou úklidových prostředků pro domácnost, produktů dentální hygieny a natěračských a malířských potřeb.The aim of the diploma thesis is to define the marketing manager activities, their evaluation and subsequent suggestions drafting for improvement of the company Spojené kartáčovny. The company is mainly engaged in production of household cleaning supplies, dental hygiene products and painting tools and painting supplies.
Keywords:
Marketing; marketing management; propagation; strategic marketing; Marketing; marketingové řízení; propagace; strategický marketing Citation: KOŘÍNEK, Pavel. Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41908