Original title: Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Authors: Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Říhová, Martina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Keywords: marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; stavebnictví

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4473

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2502


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share