Original title:
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnik
Translated title:
Proposal of Marketing Plan for the Selected Business
Authors:
Urbánek, Petr ; Oplatek, Lubomír (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním předmětem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro vybraný podnik. V první části je popsána metodika práce. Druhá část popisuje teorii marketingu na základě odborné literatury. V třetí části je charakterizován daný podnik. Čtvrtá část zahrnuje analýza současného stavu marketingové prostředí a pátá část se zabývá návrhem marketingového plánu pro daný podnik dle provedených analýz. V závěru práce je zpracováno celkové zhodnocení návrhu.
The main subject of this bachelor thesis is creating of marketing plan for the selected business. The first part describes methodology of work. The second part describes the theory of marketing based on reference literature. The third part characterize the company. The fourth part covers analysis of the current state of marketing enviroment and the fifth part deals with proposal of marketing plan for the selected business based on previous analyzes. The overal evalution of the proposal is elabored in conlusion of the thesis.
Keywords:
Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing plan; PEST analysis; SWOT analysis; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový plán; PEST analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41284