Název:
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Překlad názvu:
Proposal and Economic Evaluation of Company's Marketing Strategy
Autoři:
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
This bachelor’s thesis is dealing with strategic marketing of company PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. It analyses the overall situation on the photography market, the company itself, its strengths and weaknesses, opportunities and threats. According to these analyses it suggests new resolutions, which could lead to gain new customers and total improvement of the company. Then is evaluated economic situation of the company.
Klíčová slova:
cena; distribuce; konkurenti; Marketing; produkt; propagace; SLEPT a Porterova analýza; spokojenost; strategický marketing; SWOT; zákazník; competitors; customer; Marketing; place; price; product; promotion; satisfaction; SLEPT and Porter´s analysis; strategic marketing; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37091