Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
Product Marketing Strategy
Autoři:
Kupsa, Daniel ; MBA, Martin Roller, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce zpracovává marketingovou strategii ekonomického softwaru Entry pro firmu HJ-SOFT s. r. o. Teoretická část popisuje všechny teoretické poznatky na základě odborné literatury, které jsou následně v části praktické používány v praxi. Práce nejprve analyzuje současný stav marketingu ve firmě a na základě těchto analýz navrhuje marketingovou strategii produktu, jejíž implementace by měla vést ke zvýšení počtu zákazníků a udržení zákazníků stávajících. Stejně tak by tato strategie měla firmě pomoci k lepšímu postavení v konkurenčním boji.
The bachelor thesis focuses on completing marketing strategy of economical software called ENTRY for HJ-SOFT s.r.o. Teoretical part describes all teoretical knowledge based on expert literature, which are used in practical part of the thesis. First, the thesis analyses current situation of marketing in the company and then gives advices to create and improve marketing strategy of the product of the company.
Klíčová slova:
Komunikační mix; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza; Comunnicate mix; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41487