Original title:
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors:
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.
The object of the bachelor´s work is the issues of marketing research focused on customers satisfaction of Wellnes Ohrada. The bachelor´s thesis deals with a questionnaire and with its implementation in the hotel. The theoretical part of the bachelor´s work contains basic terms and marketing´s analysis techniques. The practical part of the work presents issues of customers´ dissatisfaction based on analysis of questionnaires. At the end of the work, important information is evaluated and set of proposals for customer satisfaction improvement is suggested.
Keywords:
competition; Customer satisfaction; marketing research; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; konkurence; marketingový výzkum; Spokojenost zákazníků; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/41478