Název: Komunikační mix společnosti CDC Data s.r.o.
Překlad názvu: Communication Mix of Company CDC Data s.r.o.
Autoři: Jíšová, Michaela ; Strapinová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; osobní prodej; propagace; reklama; servis výpočetní techniky.; comunication mix; comunication strategies; Marketing; personal sale; promotion; publicity; service computantional technicalities.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41463

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248813


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet