Název: Řízení Multilevel marketingové společnosti
Překlad názvu: The Multilevel Marketing Management Strategy
Autoři: Tichý, Aleš ; Ing.Zdeněk Kubišta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: management; Multilevel marketing; nevýhody; podnikání; princip; problematika.; schéma; systém; výhody; advantages; business principles; diagram; disadvantages; management; Multilevel marketing; problems.; system

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41748

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet