Název: Marketingová komunikace společnosti
Překlad názvu: Marketing Communication of the Company
Autoři: Šivelová, Terezie ; Kozumplík, Roman (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; communication mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix (produkt; marketingový výzkum; místo; propagace); communication mix; Marketing; marketing communication; marketing mix (product; marketing research; place; price; promotion)

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39609

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet