Název:
Marketingové aktivity v oblasti mikroregionu Moravský kras
Překlad názvu:
Marketing Activites in the Area of Microregion Moravian Karst
Autoři:
Závišková, Sabina ; Kašpar, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na oblast mikroregionu Moravský kras, která je podrobena marketingové situační analýze destinace. Na základě získaných informací z analýzy jsou navrženy marketingové aktivity tak, aby se zvýšil zájem o tuto destinaci.
This bachelor thesis is intent on area of microregion Moravian karst, which is submit to marketing situational analysis of destination. Marketing activites, based on information from analysis, are proposal in order to interest in this destination raise.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace; marketing; marketingová komunikace; marketingová situační analýza destinace; destination; marketing; marketing comunication; marketing situational analysis of destination; tourism
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33863