Název:
Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company Vinařství Fuzgrunty
Autoři:
Valluch, František ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se poté práce zabývá konkrétními návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení chodu společnosti a navýšení prodejnosti.
The thesis deals with an analysis of the current condition of the company Winery Fuzgrunty. In order to determine the status of the company, the thesis uses the marketing mix analyses and internal and external analyses of the company. The design part of the thesis deals with specific proposals to increase competitiveness and sales and to improve the running of the company.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingový mix; Portrův model pěti sil; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; Porter five forces analysis; Swot analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33878