Original title:
Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty
Translated title:
Marketing Mix of the Company Vinařství Fuzgrunty
Authors:
Valluch, František ; Navrátilová, Ludmila (referee) ; Veselá, Jitka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se poté práce zabývá konkrétními návrhy na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení chodu společnosti a navýšení prodejnosti.
The thesis deals with an analysis of the current condition of the company Winery Fuzgrunty. In order to determine the status of the company, the thesis uses the marketing mix analyses and internal and external analyses of the company. The design part of the thesis deals with specific proposals to increase competitiveness and sales and to improve the running of the company.
Keywords:
Marketing; Marketing mix; Porter five forces analysis; Swot analysis; Marketing; Marketingový mix; Portrův model pěti sil; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33878