Název: Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh
Překlad názvu: Strategy for New Products for the Pharmaceutical Market
Autoři: Gálová, Dagmar ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: farmaceutický průmysl; marketing; regulace; reklama.; Strategie; Advertisement.; Marketing; Pharmaceutical industry; Regulation; Strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248168


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet