Název: Marketingový plán pro zvýšení prodeje tonerů
Překlad názvu: Marketing Plan to Increase Toner Sales
Autoři: Křivová, Tereza ; Kotyzová, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový plán; PEST analýza; segmentace trhu; SWOT analýza; market segmentation; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing plan; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33937

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248161


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet