Název:
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Marketing Tools Increasing the Company’s Competitive Strength
Autoři:
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
This bachelor thesis deals with the evaluation of the competitiveness of the FiberTech, s.r.o. company being in the B2B market in telecommunications activities. Analyzing the current state of the company in a competitive environment is supported by macroeconomic and microeconomic aspects. Based on the survey measures to strengthen the company's competitiveness and strengthen our position are proposed.
Klíčová slova:
hodnotový řetězec; Konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční prostředí; konkurenční výhoda; marketingové nástroje; SWOT analýzy; Competition; competitive advantage; competitive environment; competitiveness; marketing tools; SWOT analysis; value chain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33933