Název: Marketingový mix společnosti On Semiconductor a.s.
Překlad názvu: Marketing Mix of a Company On Semiconductor, a.s.
Autoři: Majeriková, Ela ; Streda, Peter (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trhy; B2C trhy; marketing B2B trhov; Marketingový mix; P4; PEST analýza; SWOT analýza; B2B marketing; B2B markets; B2C markets; Marketing mix; P4; PEST analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33581

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248025


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet