Název:
Marketingový mix společnosti AMI spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company AMI spol. s r.o.
Autoři:
Seres, Boris ; Duša, Andrej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a návrhy marketingového mixu v spoločnosti AMI spol. s r.o., ktorá podniká vo svetelnej technike. Práca sa snaží na základe analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia vypracovať návrh na zlepšenie existujúceho marketingového mixu.
This bachelor thesis focuses on evaluation and suggestions of the marketing mix in the company AMI spol. s r. o., which is doing business in the light technology. Thesis tries to find a proposal to improve the existing marketing mix on the basis of analysis of the internal and external enviroment.
Klíčová slova:
distribúcia; konkurencia; marketing; marketingový mix; PEST analýza; SWOT analýza; zákazníci; competition; customers; distribution; marketing; marketing mix; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32214