Original title:
Návrh zlepšení marketingového mixu
Translated title:
Proposition of Improvement Marketing Mix
Authors:
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
The target of this bachelor thesis is to analyse the inner and outer enviroment of the comapny. After analyzing, searching for company problems in individual segments of the marketing mix – 5P. Subsequently solving these problems in each individual segmanet of the marketing mix. In the form of own improvement proposals. The companys interests are in renting promotion places, at the public transport stops in the cities.
Keywords:
Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Product; Promotion; Risk; Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace; Riziko
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33615