Název:
Návrh zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu:
Proposition of Improvement Marketing Mix
Autoři:
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
The target of this bachelor thesis is to analyse the inner and outer enviroment of the comapny. After analyzing, searching for company problems in individual segments of the marketing mix – 5P. Subsequently solving these problems in each individual segmanet of the marketing mix. In the form of own improvement proposals. The companys interests are in renting promotion places, at the public transport stops in the cities.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace; Riziko; Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Product; Promotion; Risk
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33615