Název:
Komunikační mix společnosti Horimex cars, s.r.o
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of Horimex cars, s.r.o.
Autoři:
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Horimex cars, s.r.o. Cílem je navrhnout opatření ke zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zvýšení povědomí zákazníků o firmě a zlepšení postavení firmy na trhu.
The bachelor thesis deals with the communication mix of Horimex cars, s.r.o. The aim is to propose measures to improve the communication mix, which should lead to increase awareness of the company and improve the firm's market position.
Klíčová slova:
interview.; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; communication; communication mix; interview.; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31910