Original title:
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Translated title:
Proposal of Communication Mix of Gardening Company Ivo Řeřucha
Authors:
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
The target of this bachelor thesis is after analyze improvement of communication mix in garden company Ivo Řeřucha. Theoretical part explains the basic concepts related to this questions and problems. Analytical part introduces company and its surroundings. And practical part leads to recommendations and arrangements of communication mix throught the marketing analysis. This should lead to ensure widespread awareness of the name and services of the company.
Keywords:
Communication; Communication mix; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis; Komunikace; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33611