Název:
Návrh komunikačního mixu
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix
Autoři:
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.
Bachelor’s work will focus on the communication mix in company Unimal Color in the Valašské Meziříčí. The aim is to propose a new and inexpensive means of communication with the customer. These new ways of communication should lead to improved market position and increase customer awareness of the company Unimal color.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Komunikace; komunikační mix; konkurence; marketing; produkt; strategie; SWOT analýza; zákazník; Communication; communication mix; competition; customer; distribution; marketing; price; product; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33609