Název:
Analýza a optimalizace elektronického obchodu
Překlad názvu:
Analysis and E-Commerce Optimization
Autoři:
Pírková, Hana ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu výše zmíněné společnosti komplexní řešení pro jeho optimalizaci a kvalitnější e-marketingovou propagaci v oblasti e-commerce.
Bachelor thesis creates the proposal of an e-commerce company in Brno, called Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Based on the analysis of the current state of e-commerce and theoretical background it brings in the draft comprehensive solutions for the optimization of e-shop and improved e-marketing propagation in the field of e-commerce, all in the company mentioned above.
Klíčová slova:
B2C strategie; E-marketing; e-shop; elektronické podnikání; Elektronický obchod; SEM; SEO; spol. s r.o.; Železářství Oldřich Barták; B2C strategy; E-business; E-commerce; E-marketing; e-shop; SEM; SEO; spol. s r.o.; Železářství Oldřich Barták
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21139