Název: Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Plan for SPINEA, s.r.o.
Autoři: Adamjaková, Monika ; Bidovský, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG matica; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; situačná analýza; stratégia; SWOT analýza; BCG matrix; Marketing; marketing mix; marketing plan; situation analysis; strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26646

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247751


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet