Název:
Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Plan for SPINEA, s.r.o.
Autoři:
Adamjaková, Monika ; Bidovský, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahom bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre firmu SPINEA s.r.o. . Práca je rozdelená do 4 častí. Prvá časť sa zaoberá vymedzením problému a vytýčením cieľov. Druhá časť práce popisuje teoretické východiská, z ktorých vychádza praktická časti práce. Tretia kapitola je zameraná na analýzu problému, predstavenie firmy a jej aktuálnu situáciu. V poslednej kapitole je vytvorený marketingový plán, ktorého cieľom je rozšírenie produktového portfólia mini série.
Contents thesis is to design a marketing plan for the company SPINEA Ltd. . The work is divided into 4 parts. The first deals with the definition of the problem and goals. The second part of the theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And in the last chapter created a marketing plan, which aims to extend its product portfolio miniseries.
Klíčová slova:
BCG matica; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; situačná analýza; stratégia; SWOT analýza; BCG matrix; Marketing; marketing mix; marketing plan; situation analysis; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26646