Název:
Zvýšení spokojenosti zákazníků Tesca expres v Brně
Překlad názvu:
Increasing of Customer Satisfaction in Tesco Expres Brno
Autoři:
Poláčková, Tereza ; Novák, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníku v Tescu express na Malinovského náměstí. Teoretická část práce se zaměřuje na zpracování teorie marketingu a postupů jednotlivých analýz. Praktická část nás seznamuje se společností Tesco a její prodejnou a také vyhodnocuje výsledky dotazníku a SWOT analýzy. Závěrečná část obsahuje vlastní návrhy a doporučení na zlepšení řešené situace.
This thesis deals with analysis of customer´s satisfaction in Tesco express in the Malinovskeho square. The theoretical part of the thesis focuses on data processing of marketing and procedure of individual analysis. The practical part of the present Tesco company and it´s store and result´s of questionnaire and SWOT analysis. The final section includes its own suggestions and recommendations designed to improve the solved situation.
Klíčová slova:
analýza; dotazník; konkurence; Marketing; SWOT.; zákazník; analysis; customer; Marketing; rivals; SWOT.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28008