Název:
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company Webkomplet, s. r. o.
Autoři:
Eclerová, Aneta ; Pukovec, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretická východiska marketingového mixu a jeho základní charakteristiku. Druhá praktická část detailně zkoumá současný stav společnosti a obsahuje analýzu marketingového mixu. Poslední závěrečná část se věnuje návrhům na zlepšení marketingového mixu a informovanosti o společnosti a na propagaci jejích produktů.
The subject of the bachelor thesis „Marketing mix of the company Webkomplet, s.r.o.“ is an analysis of the current state of the company and the proposal for its improvement through various instruments of the marketing mix. The work is divided into three main parts. The first part contains the theoretical foundations of marketing mix and its basic characteristic. The second practical part examines in detail the current state of society and contains analysis of the marketing mix. The last final part is devoted to suggestions for improving marketing mix and the knowledge of the company and to promotion of its products.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingová komunikace.; marketingový mix; mezinárodní marketing; produkt; propagace; zákazník; customer; international marketing; Marketing; marketing communication.; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27925