Original title:
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Translated title:
Marketing Mix of the Travel Agency GO Service
Authors:
Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (referee) ; Veselá, Jitka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
The bachelor thesis is focused on marketing problems in tourism. The thesis solves marketing mix of travel agency and offered services. The result is suggestion of marketing mix improvement, which leads to acquisition of customers and competitiveness.
Keywords:
communication mix; marketing; place; price; product; promotion; tourism; travel agency; cena; cestovní kancelář; cestovní ruch; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27890