Název:
Návrh zvýšení spokojenosti zákazníků podniku
Překlad názvu:
Proposal to Increase the Satisfaction of the Company's Customers
Autoři:
Vinklerová, Michaela ; Němečková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků podniku. Cílem práce je zaměření se na aktuální spokojenost zákazníků podniku Aeronautica Czech republic s.r.o. v městě Brně pomocí dotazníku, a na základě zjištěných informací navrhnout případná řešení pro zvýšení spokojenosti.
This thesis deals with customer satisfaction. The aim is to identify current customer satisfaction of Aeronautica Czech republic s.r.o. in city of Brno using a questionnaire and suggest resolution to increase satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník.; spokojenost; Zákazník; questionnaire.; satisfaction; The customer
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27885