Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
The Bachelor thesis deals with proposal of marketing mix in Knebl Hosiery company. Based on the analysis of satisfaction proposes measure to increase its level and propose new components of marketing mix.
Keywords:
company; customer; customer satisfaction measurement; Marketing; marketing mix; Marketing; marketingový mix; měření spokojenosti zákazníků; podnik; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27817