Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Company Communication Mix
Autoři:
Fajtová, Pavla ; Šustáková, Helena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu komunikačního mixu pro spolupracující živnostníky Zdeňku Fajtovou a Helenu Šustákovou, které se zabývají výkonem biorezonanční terapie ve Východních Čechách. Práce analyzuje nynější komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje novou vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu, který zlepší postavení firmy na trhu a zlepší její konkurenceschopnost.
The bachelor´s thesis deal with proposal of communication mix for cooperating self-employed person Zdeňka Fajtová and Helena Šustáková, who runs bioresonance therapy in Eastern Bohemia. The thesis analyzes the current communication mix, competition and environment, and proposes an appropriate combination of new communication mix, which improves the firm´s market position and improve its competitiveness.
Klíčová slova:
direkt marketing; komunikace; komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication; communication mix; direct marketing; marketing; personal selling; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27587