Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Translated title:
The Proposal of Company Communication Mix
Authors:
Fajtová, Pavla ; Šustáková, Helena (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu komunikačního mixu pro spolupracující živnostníky Zdeňku Fajtovou a Helenu Šustákovou, které se zabývají výkonem biorezonanční terapie ve Východních Čechách. Práce analyzuje nynější komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje novou vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu, který zlepší postavení firmy na trhu a zlepší její konkurenceschopnost.
The bachelor´s thesis deal with proposal of communication mix for cooperating self-employed person Zdeňka Fajtová and Helena Šustáková, who runs bioresonance therapy in Eastern Bohemia. The thesis analyzes the current communication mix, competition and environment, and proposes an appropriate combination of new communication mix, which improves the firm´s market position and improve its competitiveness.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; direct marketing; marketing; personal selling; public relations; sales promotion; direkt marketing; komunikace; komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27587