Název: Návrh komunikační strategie společnosti
Překlad názvu: Design of Communication Strategy of a Company
Autoři: Pečínka, Petr ; Ing. Jaroslav Řeháček. (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza; communications mix; Marketing; marketing environment; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247665


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet