Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti BV computers s.r.o..
Překlad názvu:
Communication Mix Proposal of BV computers s.r.o.
Autoři:
Večeřa, Ivo ; MBA, Pavel Král, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem mé bakalářské práce, Návrh komunikačního mixu společnosti BV computers s.r.o., je vypracování vhodné komunikační strategie. Je rozdělena do tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu. Analytická část popisuje společnost a současný stav komunikačního mixu. A v poslední části, na základě analýz, navrhuje vhodnou komunikační strategii, která by měla zvýšit zájem o produkty a služby, a dosáhnout tak vyšších tržeb.
The subject of my bachelor thesis, The Proposal of the communication mix of the company BV computers s.r.o. is elaboration of a suitable communication strategy. The thesis is divided into the three main parts – theoretical, analytical and proposal. The theoretical part deals with knowledge of marketing. The analytical part describes the company and current situation of the marketing communication mix. In the last part, based on analysis, suggests suitable communication strategy, which should increase the client’s interest for the products and services and reach higher company sales.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum.; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing research.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27133