Název:
Marketingový mix vybrané firmy
Překlad názvu:
Marketing Mix of Selected Company
Autoři:
Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálního stavu marketingu ve společnosti ACO Industries k. s. a obsahuje návrh na jeho zlepšení. Teoretická část definuje marketing nejprve z nejobecnějšího hlediska, poté přechází v definici marketingového mixu a dalších marketingových nástrojů. Praktická část obsahuje popis společnosti ACO Industries k. s. a její zhodnocení pomocí marketingového mixu. Následuje návrh opatření, vedoucích k zlepšení aktuálního stavu marketingu.
Bachelor thesis is focused on assessment of actual marketing condition in ACO Industries k. s. and it contains the proposal for its improvement. The theoretical part, first, defines marketing from the most general point of view and then it passes into the definition of marketing mix and other marketing tools. Practical part contains the description of ACO Industries k. s. and its assessment using the marketing mix. It continues with the proposal of the draft measures leading to improvement of actual marketing condition.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza 5 konkurenčních sil; relationship marketing; SLEPTE analýza.; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; relationship marketing; SLEPTE analysis.; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27132