Název:
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Překlad názvu:
Analysis and Proposal of Marketing Strategy of PSG Zlín Hockey Club
Autoři:
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
The Bachelor thesis deals with an analysis and suggestions of marketing strategy for an ice hockey club. The theoretical part concerns itself with the general theory of marketing, specifics and trends of sports marketing. The practical part then analyses the current situation of the club and also results of a questionnaire, which serves as a basis for improving the marketing communications toward fans.
Klíčová slova:
fanoušek; hokejový klub; komunikační mix; marketingové trendy; marketingový mix; PSG Zlín; sportovní marketing; communications mix; fan; ice hockey club; marketing mix; marketing trends; PSG Zlin; sports marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23271