Název:
Marketingový mix společnosti Senergos, a.s.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company Senergos, a.s.
Autoři:
Doležalová, Jana ; Malinovská, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Senergos, a.s. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a návrh na zefektivnění propagace jejich služeb a celkového marketingového mixu. To by mělo přinést lepší pozici na trhu, zvýšení zisku a vyšší spokojenost zákazníků. Společnost podniká v oblasti energetiky.
This bachelor thesis deals with the marketing mix of Senergos company, a.s.. The theoretic part deals with the theoretic solution of the marketing mix, especially of the services of marketing mix. The practical part incorporates an analysis of the marketing mix of selected company and a proposition for increasing the efficiency of promotion of their services and of the total marketing mix. It should bring the improving of market position, the increasing of profits and higher satisfaction of customers. The company does business in the energy sector.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace.; služba; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion.; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18228