Název:
Marketingový mix společnosti DOG production s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company DOG production s.r.o.
Autoři:
Bartáková, Veronika ; Tomeček, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti DOG production“ je rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a návrh vhodného řešení této problematiky. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část rozebírá základní termíny marketingu. Druhá praktická se zaměřuje na společnost DOG production s.r.o., její poslání, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, specifikaci trhu, na kterém společnost operuje a definuje zahraniční trh, kam se plánuje uchýlit. Východiskem bakalářské práce je definování správných marketingových rozhodnutí na základě výsledků analýzy společnosti.
Subject of the bachelor thesis „Marketing mix of the company DOG production“ deals with the analysis of individual instruments of marketing mix and suggestion of suitable recommendations and improvements based on the analysis. The thesis consists of three major parts. The theoretical part analyses basic terms of marketing. The practical part focuses on analysis of the company DOG production s.r.o., its mission, undertakes the analysis of individual instruments of marketing mix, specification of relevant market where the company is operating and defines an international market where it is going to operate. My bachelor thesis is aimed at defining the right marketing decision-making on ground of results of the company analysis.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; mezinárodní marketing.; produkt; propagace; distribution; international marketing.; Marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18227