Název: Marketingový mix společnosti DOG production s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Mix of Company DOG production s.r.o.
Autoři: Bartáková, Veronika ; Tomeček, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; mezinárodní marketing.; produkt; propagace; distribution; international marketing.; Marketing; marketing mix; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18227

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247107


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet