Název: Marketingové řízení firmy
Překlad názvu: Marketing Management of a Company
Autoři: Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; INTERLOG; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; plánování; propagace; reklama; služby společnosti; advertising; analysis; company services; INTERLOG; marketing; marketing management; marketing mix; planning; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet