Název:
Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Development Proposals for Corporate E-commerce
Autoři:
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného teoretického pozadí a provedené analýzy společnosti nabízí návrhy k vylepšení vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity práce.
This bachelor thesis focuses on the issue of corporate e-commerce in company Zahradni centrum Jindrichuv Hradec. Thesis describes present situation of electronic shop which is already in use. On the basis of theoretical background and comapny analysis, author of this thesis founds proposals in order to make the shop more tenderable and increase the effectivity of human labour.
Klíčová slova:
B2B; B2C; ERP; Facebook; Google Analytics; internetový marketing; internetový obchod; klíčové faktory; marketingový mix; Zahradní centrum Jindřichův Hradec; B2B; B2C; e-commerce; electronic shop; ERP; Facebook; Google Analytics; key factors; marketing mix; succes of e-commerce; Zahradni centrum Jindrichuv Hradec
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1483