Original title:
Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy
Translated title:
Analysis and Development Proposals for Corporate E-commerce
Authors:
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (referee) ; Luhan, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného teoretického pozadí a provedené analýzy společnosti nabízí návrhy k vylepšení vedoucím ke zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity práce.
This bachelor thesis focuses on the issue of corporate e-commerce in company Zahradni centrum Jindrichuv Hradec. Thesis describes present situation of electronic shop which is already in use. On the basis of theoretical background and comapny analysis, author of this thesis founds proposals in order to make the shop more tenderable and increase the effectivity of human labour.
Keywords:
B2B; B2C; e-commerce; electronic shop; ERP; Facebook; Google Analytics; key factors; marketing mix; succes of e-commerce; Zahradni centrum Jindrichuv Hradec; B2B; B2C; ERP; Facebook; Google Analytics; internetový marketing; internetový obchod; klíčové faktory; marketingový mix; Zahradní centrum Jindřichův Hradec
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1483