Original title:
Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Translated title:
Strategic Management of E-commerce Company.
Authors:
Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou elektronického obchodu, kde se zaměřuje jak na marketingovou strategii, tak i na komplexní strategické řízení především v začátcích fungování. Na základě poznatků z teoretické části a provedené analýze, je v praktické části navržena strategie, která by měla firmě pomoci k dosažení vytyčených cílů.
This bachelor’s thesis deals with e-commerce problems and focuses on both the marketing strategies in general as well as on strategies applied at the very beginning of the business. In the practical part you can find a suggestion of a strategy based on analysis and findings gathered in the theoretical part. This strategy should help a company to achieve desired goals.
Keywords:
advertisement; B2C; E-business; E-commerce; e-shop; internet; marketing; promotion; sales promotion; strategic management; B2C; e-shop; elektronické obchodování; Elektronické podnikání; internet; marketing; podpora prodeje; propagace; reklama; strategické řízení
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6535