Original title: Strategické řízení Elektronického obchodu firmy.
Translated title: Strategic Management of E-commerce Company.
Authors: Marek, Daniel ; Bauer, Oldřich (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertisement; B2C; E-business; E-commerce; e-shop; internet; marketing; promotion; sales promotion; strategic management; B2C; e-shop; elektronické obchodování; Elektronické podnikání; internet; marketing; podpora prodeje; propagace; reklama; strategické řízení

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/6535

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246748


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share