Název:
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Překlad názvu:
Proposals for Increasing the Satisfaction of Plastic Surgery Customers at The Hospital Group
Autoři:
Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k řízení vybrané společnosti. Praktickou částí práce je dotazník, který napomáhá firmě zjistit, co by mohlo přispět k zvýšení spokojenosti zákazníků.
This Bachelor´s Thesis deals with customer satisfaction of the Plastic Surgery in Great Britain. It explores marketing situation of the company and analyses way of providing high customer satisfaction and their contributions for running the chosen company. Practical part of the work is questionnaire, which helps to find out how to increase the customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákaznický servis; customer satisfaction; customer service; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1651