Název: Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group
Překlad názvu: Proposals for Increasing the Satisfaction of Plastic Surgery Customers at The Hospital Group
Autoři: Řádová, Lucie ; Jirků, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákaznický servis; customer satisfaction; customer service; marketing research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1651

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246564


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet