Název:
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Překlad názvu:
Increase the Competitiveness of Businesses based on Analysis of the Marketing Mix
Autoři:
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
A bachelor thesis theme is the increasing of competitiveness of Pavigo Ltd., which deals with sales, leasing and operating the beverage and vending machines. My purpose is to help improve some of the offered services or products and find the right strategy which would lead to the visibility of company among potential customers.
Klíčová slova:
cíl; komunikace; konkurence; Marketing; marketingový mix; reklama; swot analýza; zákazník; communikation; competition; customer; Marketing; marketing mix; promotion; swot analysis; target
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18474