Original title:
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy na základě rozboru marketingového mixu
Translated title:
Increase the Competitiveness of Businesses based on Analysis of the Marketing Mix
Authors:
Svobodová, Jana ; Tomešová, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tématem bakalářské práce je zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Pavigo s.r.o., která se zabývá prodejem, pronájmem a provozováním nápojových a prodejních automatů. Mým cílem je pomoci zkvalitnit některé nabízené služby či produkty a najít vhodnou strategii, která by vedla ke zviditelnění společnosti mezi potencionálními zákazníky.
A bachelor thesis theme is the increasing of competitiveness of Pavigo Ltd., which deals with sales, leasing and operating the beverage and vending machines. My purpose is to help improve some of the offered services or products and find the right strategy which would lead to the visibility of company among potential customers.
Keywords:
communikation; competition; customer; Marketing; marketing mix; promotion; swot analysis; target; cíl; komunikace; konkurence; Marketing; marketingový mix; reklama; swot analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18474