Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Bachelor´s thesis is concerned with research of customer satisfaction of 7points, s.r.o. Company. The theoretical part contains an explanation of basic concepts, fundamental techniques and process of marketing research. The practical part includes an analysis of customer satisfaction of the chosen company. The result of this work is a proposal for increasing current customer satisfaction level on the basis of the analysis.
Klíčová slova:
firma; Marketing; návrh na zlepšení.; respondent; spokojenost zákazníka; výzkum; zákazník; company; customer; customer satisfaction; improvement suggestion.; Marketing; research; respondent
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7628