Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix
Autoři:
Kareš, Martin ; Štejfa, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků obchodní společnosti. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje řešení pro zvýšení poptávky po produktech. Výsledkem je návrh nového marketingového mixu.
The Bachelor thesis focuses on satisfaction of customers trading company. Pursuant of customer satisfaction analysis propose solution of increase products demand. Result is proposal of new marketing mix.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; obchodní společnost; spokojenost; zákazník; customer; Marketing; marketing mix; satisfaction; trading company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1592