Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti
Translated title:
Proposal of Marketing Mix
Authors:
Kareš, Martin ; Štejfa, Tomáš (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků obchodní společnosti. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje řešení pro zvýšení poptávky po produktech. Výsledkem je návrh nového marketingového mixu.
The Bachelor thesis focuses on satisfaction of customers trading company. Pursuant of customer satisfaction analysis propose solution of increase products demand. Result is proposal of new marketing mix.
Keywords:
customer; Marketing; marketing mix; satisfaction; trading company; Marketing; marketingový mix; obchodní společnost; spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1592