Název:
Optimalizace procesů řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu:
Optimization of Processes of Customer Relationship Management
Autoři:
Kovář, Martin ; Válek, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace procesů, které přispívají k řízení vztahů se zákazníky. Podpora těchto procesů je realizována pomocí modernizace stávajícího informačního systému.
Main purpose of this bachelor thesis is to analyze a workflow and suggest optimization of processes in order to provide improvement of customer oriented services by implementing of changes to satisfy both customers and internal users needs. Modernization of current information system is one of the crucial steps taken to support this solution.
Klíčová slova:
BPM; CRM; ERP; informační systém; MySQL; PHP; podnikové procesy; BPM; business processes; CRM; ERP; information system; MySQL; PHP
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10688