Original title:
Návrh komunikační strategie firmy
Translated title:
Proposal of company’s strategic communication
Authors:
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
The bachelor thesis ‘Company’s communication strategy proposal’ deals with the current state analysis of the company STEL Hockey, spol. s r. o., which operates an ice-hockey hall with two ice-rinks, and suggests possible improvements in the new company’s communication strategy. The communicative strategy should contribute to the betterment of the company’s current position on the market, raise company’s income and enhance the customers’ interest in the company.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing instruments; marketing mix; strategic communication; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingové nástroje; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8492